laatste dag - Reisverslagen van Bob van der Aa - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslagen van Bob van der Aa - WaarBenJij.nu

laatste dag

Hoi hier ben ik (bob)
Het waren schitterende dagen op Java en Bali en he5t is nog nieteens afgelopen.

Ik zal wel weer blij zijn zonder al teveel obstakels over de stoep te rijden ( als mijn rolstoel de reis overleefd)
rondom 6 uur vliegen we dan een tussen stop in jakarta, en vervolgens de grote vlucht terug naar Schipholl.

ik ben erg blij dat ik deze reis gemaakt heb Rik ook
ik ben ook erg blij dat ik zijn hulp kreeg.

ik ben ook heel blij met de hulp van Ragman en Alex die we kregen.
het was een mooie reis :)
ik kom een keer terug in Indonesi"e.
nou ik ga nog van de dag genieten
en ik ga
groeten
BOB :)

Recente Reisverslagen:

Bob

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5959

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 08 Mei 2015

Indonesië

07 Mei 2015 - 07 Mei 2015

laatste dag

22 April 2015 - 22 April 2015

shit

Landen bezocht: