Indonesië - Reisverslagen van Bob van der Aa - WaarBenJij.nu Indonesië - Reisverslagen van Bob van der Aa - WaarBenJij.nu
Indonesië

Rik en ik gaan naar Indonesië om Semarang (Java) te bezichtigen.
We gaan een rondreis doen op Java en een week chillen op Bali.
Het wordt een individuele reis, voor ons tweeën. We hebben een eigen chauffeur en een Nederlandstalige gids de hele reis dover Java.

Ik heb de reis geboekt bij Smaragd reizen.

Ik had eerst ergens anders een offerte gevraagd, maar dat was drie keer niks.
Toen gingen we naar de vakantiebeurs en stopten we meteen bij een stand en dat was Smaragd Reizen, en zo kwam ik daar terecht.
Ik kreeg een offerte en later zijn Rik en ik naar Enkhuizen gegaan om alles goed door te spreken. We kregen een Maleis woordenboek en een boek over Java.

Het is nu wachten op 17 april, dan gaan Rik en ik naar Java.

nog maar een maand wachten en dan zijn we er!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2015

pijnlijke hoogte punten

21 April 2015

nu internet

16 April 2015

Nog 1 nacht

21 Maart 2015

Tickets

17 Maart 2015

Nog even wachten
Bob

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5959

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 08 Mei 2015

Indonesië

07 Mei 2015 - 07 Mei 2015

laatste dag

22 April 2015 - 22 April 2015

shit

Landen bezocht: