nu internet - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Bob Aa - WaarBenJij.nu nu internet - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Bob Aa - WaarBenJij.nu

nu internet

Door: bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

21 April 2015 | Nederland, Groesbeek

Hoi
nu eindelijk wifi.

Dag1

Ik heb met rik een vliegreis van 14 uur

Toen we aankwamen zijnn we naarr de gids (die nederlands spreekt)
Gegaan, en na een korte rondleiding door Jakarta, gaan lunchen.
En vervolgens wat gaan lunchen, heb daar de lekkerste vis ooit op.
DAARNA HET hotel met hele mooie kamer met uitzicht over jakarta.
we zijn laat gaan slapen en rik stond met een jetlag op.
De tweede dag gingen we naar het oude batavia. We hebben daar wat gedronken in oud nederlands cafe.
We zijn in de auto gestapt om naar bogor te rijden.
Het is hier heel druk op de weg.
Ook dit was een mooi hotel.
Waar we heerlijk konden zwemmen.
Onze chauffeur bracht ons naar een restaurant waar ook een supermarkt in zat.
Het eten was er niet zo goed.
Terug in het hotel hebben we heerlijke guava sap gedronken.
Om daarna weer het zwembad in te duiken.
De derde dag zijn we gaan eten bij onze gids thuis. Was heel verrassend. Het voelde als een afrikaans dorp maar dan onder jakarta. Veel spelende kinderen en de vrouw moest koken.
Het lekkerste eten tot nu toe. Op de grond van een stukje karton.
Later met de kinderen gevoetbalt. (Ja daar stond ik zelf ook van te kujken)
Voor de verrassing zijn we bij thuis komst weer gaan zwemmen. Ook wel oud hillands water worstelen.
met als afsluiter natuurlijk kuave sap.
Vandaag (dinsdag) gingen we op weg naar bandung waardoor ik bijna in mijn broek pieste. Gelukkig stonden er duizenden bomen langs de weg.
We zijn over een brug gegaan en daar vroegen mensen of ze met ons op de foto mochten, we zijn ontdekt!!!
In de avond na lange rit kwamen we aan in bandung.
Daar genieten we nu van een heerlijk avond maal.
Tot snel

• 21 April 2015 - 15:57

Albertha:

Klinkt goed! En ook nog ontdekt! ;)

• 21 April 2015 - 16:37

Amy Foss / Smaragd Reizen :

Wat leuk om je verhalen ten lezen. Wat gaat de tijd nu al hard. Dag 3 reeds voorbij. Lekker blijven genieten en doe de groeten aan Rik, Alex en Rachman.

• 21 April 2015 - 16:50

Gino:

Nog heel veel plezier bob maak er wat van

• 21 April 2015 - 16:53

Angeline En Walter:

Wat een leuk verslag. Zo kunnen we met jullie meegenieten!

• 21 April 2015 - 17:34

Tm:

Hoe geweldig is dit! !!! Heerlijk he Indonesië en je bent er net. Heel veel plezier jullie en bedankt voor je mooie verslag. Zo fijn om te lezen.

• 21 April 2015 - 18:04

Angeline En Walter:

Gaaf bloesje trouwens :)

• 21 April 2015 - 18:23

Reza & Charlaine:

Wat gaaf Bob! Lekker genieten van het zwembad, het lekkere eten en het mooie land! Wij lezen gezellig met je mee :)

• 21 April 2015 - 19:55

Ivo En Sophie:

Hoi Bobje,

Zo te lezen heb je het goed naar je zin daar. Heel veel plezier nog! X

• 21 April 2015 - 20:20

Ridi:

Ha Bob, wauw , wat een mooie ervaringen al!! Mooi verhaal met echte Bob humor.
    Leuke foto's. Kan me voorstellen dat jullie " ontdek"t zijn, zo fotogeniek!
    Geniet volop van alles wat op jullie weg komt!
    Zonnegroet, ook aan Rik, Ridi

• 22 April 2015 - 11:40

Oma:

Oh Bob, ik geniet zo van jouw verslag, dit is wat je wilde he, hety echte Indonesie zien en niet alleen de mooie hotels (hoewel de zwembaden natuurlijk wel heerlijk zijn.)
    Je merkt wel dat we allemaal erg met je jou en Rik meeleven en blijf alsjeblieft nog meer verslagen sturen. kus oma

• 22 April 2015 - 11:41

Ome Hans:

Hee Bob,
    Ik zie dat jullie de kelapa muda ook ontdekt hebben. Toen wij op de fiets door Java trokken vonden wij het heerlijk om onder een afdakje lekker te genieten van het sap van zo'n grote cocosnoot. Heb je ook gekeken hoe ze zo'n cocosnoot met een paar forse halen van een scherp mes open slaan? En dan zonder morsen, hè!
    In die paar dagen hebben jullie al heel wat kunnen zien en ervaren van het land van je opa. Maar wel panaaaaas ja! Aduuuuuuh!
    Nou geniet maar lekker van wat er verder allemaal op jullie weg komt. Wij genieten mee d.m.v. van je verslagen.

Groeten, ook aan Rik,
    Tante Gerrie en ome Hans.

PS En geen sterallures krijgen, hè.

• 24 April 2015 - 13:54

Wiep:

Jé, wat een avonturen zo te zien (al moet ik soms de handstand nemen) en te lezen.

Als ik jou zo zie ben ik jaloers, al was het alleen al op de luchtige kleding die je aan hebt. Hier schijnt

de zon , maar is het berenkoud. Ik ben benieuwd naar het vervolg van de reis.

Tabeh toewan.

Wiep

• 26 April 2015 - 19:03

Alissa:

Bob! Klinkt te gek!! En heerlijk al dat eten he ? Veel plezier nog samen! Geniet er van!